Barkas:Jacky Cheung.jpg

Konten halaman tidak didukung dalam bahasa lain.
Saka Wikipédia Jawa, bauwarna mardika basa Jawa

Berkas asli(1.135 × 1.667 piksel, ukuran barkas: 996 KB, jinis MIME: image/jpeg)

Barkas iki saka Wikimedia Commons lan kena kanggo proyèk liya. Panyandraning kaca panyandra barkasé kapacak ing ngisor.

Panyandra
English: Jacky Cheung
Bân-lâm-gú:Tiunn Ha̍k-iú. 張學友
Tanggal
Sumber Jacky Cheung Wolrd Tour 2008
Juru pangarang Guy K.T.Heah from Kuala Lumpur, Malaysia
Idin
(Nganggo manèh barkas iki)
VRT Wikimedia

Karya ini telah bebas dan dapat digunakan oleh siapapun untuk berbagai keperluan. Apabila Anda ingin menggunakan kembali konten ini, Anda tidak perlu meminta izin selama Anda mengikuti syarat-syarat lisensi yang tertera di halaman ini.

Wikimedia telah menerima surel yang mengonfirmasikan bahwa pemegang hak cipta telah menyetujui terbitan ini di bawah syarat-syarat yang tertera di halaman ini. Korespondensi ini telah ditinjau oleh anggota VRT dan disimpan dalam arsip perizinan. Korespondensi ini tersedia bagi sukarelawan tepercaya sebagai tiket #2014020510004313.

Apabila Anda memiliki pertanyaan mengenai arsip korespondensi ini, gunakan papan pengumuman VRT. Pranala tiket: https://ticket.wikimedia.org/otrs/index.pl?Action=AgentTicketZoom&TicketNumber=2014020510004313
Find other files from the same ticket: SDC query (SPARQL)

Licenses

w:id:Creative Commons
atribusi andum mèmper
Barkas iki kalilakaké sangisoring palilah Creative Commons Atribusi-Andum Mèmper 3.0 Tanpa Adhaptasi.
Atribusi: Guy K.T.Heah
Kowé kena:
  • ngedum – nyalin, nyebar, lan ngirim karya
  • nyampur – ngolah karya
Sangisoré kahanan mangkéné:
  • atribusi – Kowé kudu mènèhi krédhit kang patut, mènèhi pranala lisènsi, lan kandha yèn ana owah-owahan. Kowé bisa tumindak sasenengmu, nanging ora teges kang duwé lisènsi njurung lakumu.
  • andum mèmper – Manawa kowé nyalin rupa, ngowahi, utawa nggawé karya nganggo bahan karya iki, kowé kudu mbabar karyamu kang wis dadi nganggo lisènsi kang padha utawa kang cocog karo karya asliné..
This image, originally posted to Flickr, was reviewed on 25 March 2008 by the administrator or reviewer Seidenstud, who confirmed that it was available on Flickr under the stated license on that date.
Ketika berkas ini diunggah ke Wikimedia Commons, berkas ini tersedia dari Flickr di bawah lisensi yang disebutkan. Pengguna Flickr yang bersangkutan setelah itu telah berhenti mendistribusikan berkas ini di bawah lisensi ini. Karena lisensi Creative Commons tidak bisa dicabut seperti itu, berkas ini tetap bebas digunakan selama mematuhi syarat dari lisensi yang disebutkan. Lihat Daftar Pertanyaan Creative Commons mengenai mencabut lisensi.

العربية  català  čeština  dansk  Deutsch  English  español  فارسی  suomi  français  galego  magyar  հայերեն  Bahasa Indonesia  italiano  日本語  한국어  македонски  മലയാളം  Nederlands  polski  português  português do Brasil  русский  sicilianu  slovenščina  svenska  ไทย  Tagalog  Türkçe  українська  简体中文  繁體中文  正體中文(臺灣)  +/−

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

gegambaran

status hak cipta Indonesia

berhak cipta Indonesia

sejak Indonesia

18 Januari 2008

Sajarahing berkas

Klik ing tanggal/wektuné saprelu ndeleng rupané barkasé nalika tanggal iku.

Tanggal/WektuGambar cilikAlang ujurNaragunaTanggepan
saiki24 Maret 2008 20.04Gambar cilik kanggo owahan 24 Maret 2008 20.041.135 × 1.667 (996 KB)Calliopejen1{{Information |Description= Jacky Cheung |Source=[http://www.flickr.com/photos/48592248@N00/2211416543/ Jacky Cheung Wolrd Tour 2008] |Date=January 18, 2008 at 20:15 |Author=[http://www.flickr.com/people/48592248@N00 Guy K.T.Heah] from Kuala Lumpur, Malay

Ora ana kaca kang nganggo barkas iki.

Panggunané barkas sajagat

Wiki liya ngisor iki nganggo barkas iki:

Métadhatah