Cithakan:Dokumentasi cithakan langsung katon

Saka Wikipédia Jawa, bauwarna mardika basa Jawa
Iki kaca dhokumèntasi cithakan kanggo {{Dokumentasi cithakan langsung katon}}.
Kaca iki ora dimaksudaké supaya tampil sacara langsung. Yèn kaca iki migunakaké variabel, sawetara pranala manawa katon minangka pranala sing ora nyambung. Aja ngganti variabel kasebut nganggo jeneng kaca utawa URL sacara langsung.


Panggunaan[besut sumber]

{{anakkaca dhokumentasi}}

UTAWA

{{anakkaca dhokumentasi|[[kaca utama]]|[[kaca dhokumentasi]]}}

Letakkan di bagian atas halaman Wikipedia:Dokumentasi templat (biasanya di halaman "Templat:Nama templat/doc") yang akan disertakan (ditransklusikan) pada halaman templat yang bersangkutan (Templat:Nama templat). Jika halaman dokumentasi tidak berjudul "doc" dan/atau ditransklusikan dari subhalaman lain (misalnya "Templat:Nama templat/example"), gunakan bentuk kedua dari sintaks di atas dan sesuaikan nama halaman.

Fungsi[besut sumber]

Selain menambahkan pesan, templat ini juga mengkategorikan halaman ke dalam Kategori:Dokumentasi templat, tetapi hanya untuk halaman dokumentasi di dalam ruang nama dengan fitur subhalaman. Templat ini juga mengurutkan secara default berdasarkan judul halaman tanpa ruang nama (misal, "Foo" pada "Templat:Foo", sehingga akan diurutkan di dalam kategori sebagai 'F').

Deleng uga[besut sumber]

Cithakan:Dhokumentasi/doc/deleng uga